INFORMÀTICA

Escriu un comentari en aquest post explicant totes aquelles coses que has fet durant l'estiu, explicant el què t'ha agradat més i el què t'ha agradat manco

1. jo aquest estiu he anat de viatge a Salzburg. Bernat Gelabert

2. AQUEST estiu he anat a carabaca en barco mumpare ,NA juana i jo naina i mumara venian despues de 4 dies despues perque per motius de jpinasi ritmica .noltros despues de baixar del barco i despuesde 4 dies barem aribar les meves dues nines faboritas mumara i la mmeba llarmana AINA i despues de una setmana mos barem anar casa i mu bahc pesar molt be .paula sanhcez 5b

3. aquest estiu e nat a fet moltes carreras i he guallat casi totes quedant 1 en casitotas i les altres e fet 2 . la malloria de las carreras me e escapot totsol i ademes e estat campeon de pista que dant en totas 1 menos una que me bai caure que base la primera carrera del campeonat de pista.marc san marti satre 5eb

4. El que m'ha agradat més ha estat anar de viatje a valencia i vam quedar 5 dias a dormir i vam anar amb la meva madrina la meva padrina la meva mare el meu germa i els meus cucins abia dos avitacionc una de tres i l'altre de quatre pau planas nadal 5èB

5. el que mes m'agradat ha estat el viatje a FORMENTERA perquè varem anar a se platja i lo que no menys m'agradat ha estat el viatje de Menorca perque varem discutir un poc nose perquè pero no varem fer res pero nos varem echar le bronca a sa meva germana a ses meves cosines y a jo i sa meva germana i jo no varem fer res i nos varen echar la bronca y no me va agrada Saray Sánchez Alba 5èB.

6. El que m`ha agradat més a estat anar a la peninsula a un poble que és diu Torres de Alvanchez amb la meva familia.Alla m`ho vaig passar molt bé anant a la picina i al camp de futbol amb els meus cusins. També várem fer una excurció a la muntanya amb els meus cusins. Marc Senges.

7. Lo que m`ha agradat més a estat anar a veure la meva familia a un poble que és diu Villaseca,varem fer un partit de futbol i vaig gonyar 5-3. Álex Carrillo.

8. Aquesta estiu he anat de viatge a Valencia . Vaig veure a moltes amigues,també vaig anar al riu .M'ho vaig passar molt bé.També vaig anar tres setmanes a cala pi i les dues setmanes que valtaven per comencar l'escola. carla tornero 5éb

9. aquesta musica ma sentirme be perque m'agrada molt i ses altres musicas també m'agradan perque son molt guais i ma fan sentir be. Macià llabres

10. Aquest estiu també he anat a molts de concerts i verbenes. Bernat Gelabert

11. Aquest estiu he anat a la Dragonera, a un hotel molt chulo, e anat a les festes de Consell tambe he anat a la escola de estiu pero lo que mes m'agredat mes a estat l'hotel i lo que manco a estat la escola deestiu.Noa Santos Garrido 5eA

12. El que mes me a agradat de l'estiu a estat anar a nes cumple de na Paula Glinsca estar amb sa famili i dormir mes i el que menos me a agradat a estat cedarme a ca meva aburrida . Maria Isern 5èA.

13. el que mes ma agredat d'eques estiu a estat anar a la Coloni DE Sant Jordi i el que ma agredat manco a estat estar aburrida a ca meva.Laia Fluixá 5èA.

14. Aquest estiu he anat a londres a la voda del meu tio despres abiem anat aun puesto.el dia seguen el meu cuzins abiam dormit juns. quan barem marxa a casa baren benir uns altres cuzins que viuen a alemania halim mouttaqui

15. Aquest estiu he anat de viatge ha cordoba . A veure als meus cosins despres nos varem anar a sa platja que estava devora ca del meus consins y varem jugar dues hores despre nos barem anar sa casa del seu germa a verlo despres nos varem anar al cine que s´ha peli se nomia MINIONS nos varem riure un munt despres va arribar s´hora dánarnos ha palma de mallorca

16. Jo aquest estiu e anat a Aqualand amb molts de amics tambe me e quedad a dormir a casa de un cosi meu i crec que tot a estat molt DIVERTIT! .
    I le escola esta be Lluis Salva 5eA

17. aquest estiu e anat a Portugal una setmana i me a encantat.Pero lo que no me ha agradat d'aquesta estiu ha estat dormir tan poc. Pero lo important es divrtirse i pasarlo be,aquesta estiu a estat molt divertida. esper que aveu tengut bona estiu! Lluc rigo 5eA

18. aquest estiu lo que mes ma agradat a estat na a cabrera i na a un parc aquatic
    tambe na a sa platja alquilar un belomar lo que menys a estat que mu pare i se meva mare aquabesin ses bacasions iker vives

19. un dia vaig anar a una casa de camp a dormir i mu vaig passar molt be.Marc Mari Bonnin 5eA

20. Aques estiu he anat a l'escola de estiu tambe he anat a la platge i a las festas de consell i a casa de la meva predina i te una picina gegant a estat molt divertit. Nerea De Jose Palomino 5eA.

1. Molt be testim moltisim del teu germa gran un besazo.

21. Lo que mes ma agredat a estat anar a Barcelona una setmane

22. lo que mes ma agradat de l'estiu va ser quan la meva cosina Àngela,dues amigues seves i jo varem anar al concert de ot 2017 va ser súper guay i el que menys ma agradat ha estat que no he fet gens de deport.Maria Margalida Arrom Deyà.

23. Lo que mes me ha agradat ,es anar a la platja a cercar crancs amb el meu pare I la meva mare. Lorena Lopez moreno 5éB

24. lo que ma agradat mes de l'estiu es anar a nel cumple de na Margalida i estar amb ses meves amigues i lo que no me a agradat a estat avorrida a ca meva sense fer res. Llucia Frontera Fiol

25. Aquest estiu me fet una casa al camp d'Ariany es un poble molt petit que està per devora Manacor aquesta casa te una piscina.Aquest estiu també han vengut els meus cosins de Manorca a passar una setmana per Mallorca,i un dia varen venir a la casa que me fet.També he anat a Barcelona a veure el Barça al Camp nou contra el Bilbao.
    Toni Campins 5èB.

26. aquest estiu e anat ase escola de estiu el primer dia la meva germana no va poder anar
    pues vaig esta una setmana tot sol i estava molt trist per que vaig tenir que esperar
    una setmana pues ja quant va passar una se setmana ja va venir i quant no venia estava molt trist i la vaig eixa molt de trist per que ella no estava a jo quant va arrivar estava estava molt content de Aaron de jose palomino 5eb

27. LO qua m'ha egradat més aquest estiu he anat a Menorca de viatge,també he anar amb un padel, també e anat amb una barca amb la meva familia,i vaig selebrar el meu anivarsari.
    Lo que ma agradat meys es que avia un munte de meduses a sa playa. Margalida 5éB

28. Aquest estiu lo que mes me a agradat a estat anar a china amb mun pare la meva germana y la novia de mun pare y lo que menys me a agradat a estat dormir molt poc.LAIA RIPOLL FONT 5èB

29. Aqest Estiu lo que mes me ha agradat ha estat quan vaig quedar a durmir a sa muntanya ambla meva familia.
    Lo que meyns me ha agradat ha estat quan en la muntanya me va perseguir una cabra.

30. lo que mes m'agradat aquest estiu a estat que h'an vingut de viatge el meu conco, dos cosins meus, la meva abuela i el meu abuelo. Lo que menys m'ha agradat a estat que el meu cosí m'agi molestat perque de vegades es un poc pesat, pero a jo m'es igual perque jo l'estim.LUCAS RODRIGUEZ SFERCO 5éb

31. aquest estiu e jugat un partit de futbol contra la saye i varem perdre 5 a 1 i vaig ficar 1 gol mes tard me vaig duchar i vaig anar a un resteurant a veure el barca i varen empetar 1 a 1 contra el atletic de bilbao i me vaig anar a casa.
    Anes Avdic 5èB,

32. Lo que mas me ha gustado de este verano es ir a la plaja con mi familia y lo que menos
    es cuando se nos rompio el coche.
    Diego Jimenez 5èB.

33. Les tiu vaig anar alcudi a un apartament de una tia meva. Despues vaix anar a sa playe.Pau campis 5eB

34. Aquest estiu el que més m'ha agradat ha estat estar amb la meva cosina Amanda de Barcelona 3 setmanes, i el que m'ha agradat manco ha estat que havia d'anar amb en Lluís a s'Aqualand pero al final no hi vaig poder anar. Pau Hernández 5èA.

1. Quina pena que no vares poder anar

35. Aquest estiu he anat de viatge a Noruega amb la meva familia vaig anar a Rostock,Copenage,Flam,Kristiandsand,Berguer i Aarhus.
    El que mes m'ha agradat ha estat anar a Lego land a Aarhus. Àngels Ferragut 5èA

36. Aquesta estiu he viatjata Marroc amb la meva familia i el que m'ha agradat mes es que vaig veura la meva familia de Marroc pero el que no m'ha agradat es que en Marroc
    feia molta calor.Salima El Fakir 5éA

37. Aquest estiu he anat de viatge a Caravaca,un poble de devora de Murcia amb la meva familia.Tambe vaig anar a Toledo amb cotcho desde Caravaca m´ho vaig passar molt bé amb la meva familia.Aina Sanchez 5éA

38. Aquest estiu he fet moltes coses,i el que mes m´agradat va ser anar a Menorca de viatge amb la meva familia. Tambe vaig anar a Formentera. m´ho he passat molt bé. Azahara Caba 5é

39. Aquesta estiu he anat de viatge a Madrid vaig estar 5 dies.
    El que mes m'ha agradat va ser el viatge a Madrid.
    I el que menys em va agradar va ser el dia que em vaig rompre el braç.Juan Alzamora 5èA

40. Aquest estiu he viatjat a Menorca amb la meva familia,varem anar a moltes vegades a la platja. La meva mare el meu pare hi el meu tio varen anar a una cove hi varen veure el atardecer. Sonia Aroca 5èA

41. Aquest estiu vaix anar de viatge a Disnei Land Paris. Em vaix montrme per totes les atracsions del parc.
    Quan anarem a Paris em vaix cansar tant que em podria quedar al llit. JOSEP Campomar Llabres

42. Aquest estiu he anat a Menorca el que més m'ha agradat es el collar i el que menys es el vaixell. AHITOR DE COS ESTRADA 5èA

43. Aques estiu me e anat de hotel al Port de Pollença, amb la meva familia va estar molt divertit. Vaig jugar molt me vaig tirar per un tobogan molt divertit pero anava molt rapit!! Va estar molt divertit esper que el proxim estiu també me el pasi bé.

Sara Alcazar 5éA

44. Aquest estiu vaig anar al palma aquarium i estava molt oscur. Em vaig pintar la cara amb en nemo i em varen fer una fotografia amb un lloro. I despres vaig anar a un xines de cinta. I vaig menjar un sushi amb carn rebosada aquest xines estava a la platja del molinar. I com la platja mos pillava de pas pues hi varem anar una estona.